Název: Strategie komunikace s veřejností společnosti Severočeské doly.
Překlad názvu: Communication strategy of Severočeské doly a.s.
Autoři: Kohoutková, Kateřina ; Postler, Milan (vedoucí práce) ; Kozák, Rudolf (oponent)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2009
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: image a firemní identita; marketingové a komerční komunikace; public relations; Severočeské doly; strategická komunikace; image and corporate identity; marketing and commercial communication; public relations; Severočeské doly; strategic communication

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/21063

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-17033


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2011-07-01, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet