Název: Zavedení nové globální značky na český trh
Překlad názvu: The launch of a new global brand on the czech market
Autoři: Hlaváč, Filip ; Mikeš, Jiří (vedoucí práce) ; Štibinger, Aleš (oponent)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2009
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: connected marketing; Frigo; komunikační mix; marketingové trendy 21. století; marketingový mix; mezinárodní marketing; communications mix; connected marketing; Frigo; international marketing; marketing mix; marketing trends of the 21st century

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/21062

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-17032


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2011-07-01, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet