Název:
Positioning značky Carla
Překlad názvu:
Brand positioning Carla
Autoři:
Kotíková, Vanda ; Postler, Milan (vedoucí práce) ; Šmíd, Josef (oponent) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2009
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Ve své diplomové práci " Positioning značky Carla" jsem se zaměřila na analýzu pozice značky Carla na českém trhu, ze které následně vycházelo mé doporučení v závěru práce. V teoretické části charakterizuji marketing a trendy marketingu v současnosti, popisuji jednotlivé složky marketingového mixu a SWOT analýzu. Druhá kapitola popisuje značku, její vývoj, historii, trendy a prvky. Ve třetí části teoretické části se soustředím na jednotlivé marketingové komunikační aktivity. Poslední kapitola teoretické části popisuje positioning značky. Praktická část mé práce vychází především z interních informací, které mi byly poskytnuty přímo ve společnosti Carla, dále z hloubkových rozhovorů s vedením společnosti a z dotazníku. V první části praktické části představuji společnost Carla a hodnotím její současnou pozici na trhu. Následně analyzji silné a slabé stránky, příležitosti a hrozby tzv. SWOT analýzou. Dále provádím analýzu konkurence a popisuji distribuční kanály společnosti. V následující kapitole charakterizuji segmenty, na které jsou produkty společnosti mířeny. V závěru práce popisuji propagační aktivity společnosti Carla, z nichž vychází můj návrh propagačních aktivit společnosti pro nový produkt.This diploma thesis called "Brand positioning Carla" is focused on the analysis of the position of the brand Carla on the Czech market. My recommendations are based on this analysis. The theoretical part describes current marketing and marketing trends, the components of the marketing mix and SWOT analysis. The second chapter describes the brand's development, history, trends and brand elements. The third part of the theoretical part is focused on marketing promotional and communication activities. Last chapter describes brand positioning. The practical part of my thesis is mainly based on internal information which was provided directly by the Carla company, also other techniques as interviews with company management and a questionnaire were used. The first part is focused on company presentation and history of the Carla company. Then I evaluated its market position and analyzed strengths, weaknesses, opportunities and threats of the so-called SWOT analysis. Also an analysis of competition and description of the company's distribution channels is included. The next chapter describes the segments which are products targeted. In conclusion, I described the promotional activities of Carla and suggested promotional activities for the company's new product.
Klíčová slova:
Marketingové a komerční komunikace; Positioning značky; SWOT analýza a konkurenční analýza; Značka a prvky značky; brand and brand elements; brand positioning; marketing promotional and communication activities; SWOT analysis and competition analysis
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/21044