Název: Návrh strategie pro nově vznikající podnikatelský subjekt Pohoda
Autoři: Rozehnalová, Magda
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2013
Jazyk: cze
Klíčová slova: internet; nákupní chování spotřebitele; podnikatelský subjekt

Instituce: Mendelova univerzita v Brně (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři Mendelovy univerzity.
Původní záznam: http://is.mendelu.cz/zp/index.pl?podrobnosti=49831

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-169261


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Mendelova univerzita v Brně
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2014-01-03, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet