Název: Návrh efektivního motivačního systému pro pracovníky call center finančního sektoru.
Autoři: Kocourková, Julie
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2013
Jazyk: cze
Klíčová slova: call centrum; motivace; spokojenost

Instituce: Mendelova univerzita v Brně (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři Mendelovy univerzity.
Původní záznam: http://is.mendelu.cz/zp/index.pl?podrobnosti=44200

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-169037


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Mendelova univerzita v Brně
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2014-01-03, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet