Original title: Řízení značky
Translated title: Brand management
Authors: Čeřovský, Michal ; Vávra, Oldřich (advisor) ; Zamazalová, Marcela (referee)
Document type: Master’s theses
Year: 2009
Language: cze
Publisher: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstract: [cze] [eng]

Keywords: brand; brand equity; brand identity; brand management; brand manager; brand protection; marketing mix; retail brand; strategic brand management; trade mark; brand manažer; hodnota značky; identita značky; maloobchodní značka; marketingové nástroje; nástroje řízení značky; ochrana značky; ochranná známka; strategie řízení značky; značka; řízení značky

Institution: University of Economics, Prague (web)
Document availability information: Available in the digital repository of the University of Economics, Prague.
Original record: http://www.vse.cz/vskp/eid/20851

Permalink: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-16821


The record appears in these collections:
Universities and colleges > Public universities > University of Economics, Prague
Academic theses (ETDs) > Master’s theses
 Record created 2011-07-01, last modified 2022-03-03


No fulltext
  • Export as DC, NUŠL, RIS
  • Share