Original title:
Analýza nástrojů marketingového mixu ve zvolené firmě
Translated title:
Analysis of Marketing Mix Tools in a Chosen Company
Authors:
Procházková, Věra ; Karásková, Hana (advisor) ; Šatková, Jana (referee) Document type: Bachelor's theses
Year:
2008
Language:
cze Publisher:
Vysoká škola ekonomická v Praze Abstract:
[cze][eng] Cílem této práce je rozbor jednotlivých používaných nástrojů marketingového mixu ve firmě ESAB VAMBERK, s.r.o. a zhodnocení vhodnosti jejich užití. Dalším úkolem je uvést návrhy na zlepšení a případně možný způsob jejich řešení.The aim of this thesis is the analysis of particular used marketing mix tools in a chosen company, which is ESAB VAMBERK, s.r.o. and appreciation of its usability. The next task is to present amendatory suggestions and eventually way of solutions.
Keywords:
communication mix; distribution; marketing; marketing mix; price; product; cena; distribuce; komunikační mix; marketing; marketingový mix; produkt
Institution: University of Economics, Prague
(web)
Document availability information: Available in the digital repository of the University of Economics, Prague. Original record: http://www.vse.cz/vskp/eid/20837