Original title:
Strategická analýza společnosti Business Media CZ, s.r.o.
Translated title:
Strategic Analysis of the Business Media CZ, s.r.o.
Authors:
Töpperová, Alice ; Sedláčková, Helena (advisor) Document type: Master’s theses
Year:
2009
Language:
cze Publisher:
Vysoká škola ekonomická v Praze Abstract:
[cze][eng] Cílem diplomové práce je strategická analýza společnosti Business Media CZ, s.r.o.. Analýza odkrývá silné a slabé stránky společnosti a příležitosti a hrozby, které vyplývají z okolí podniku. Na základě strategické analýzy jsou identifikovány konkurenční výhody a navržena strategická doporučení.The aim of this thesis is a strategic analysis of Business Media CZ s.r.o. The analysis reveals the strengths and weaknesses of the company and the opportunities and threats arising from the surroundings of the company. Based on the strategic analysis are identified competitive advantage and proposed strategic recommendations
Keywords:
PEST Analysis; Strategic Analysis; SWOT Analysis; analýza SWOT; PEST analýza; strategická analýza
Institution: University of Economics, Prague
(web)
Document availability information: Available in the digital repository of the University of Economics, Prague. Original record: http://www.vse.cz/vskp/eid/20834