Název:
Strategická analýza společnosti Business Media CZ, s.r.o.
Překlad názvu:
Strategic Analysis of the Business Media CZ, s.r.o.
Autoři:
Töpperová, Alice ; Sedláčková, Helena (vedoucí práce) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2009
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Cílem diplomové práce je strategická analýza společnosti Business Media CZ, s.r.o.. Analýza odkrývá silné a slabé stránky společnosti a příležitosti a hrozby, které vyplývají z okolí podniku. Na základě strategické analýzy jsou identifikovány konkurenční výhody a navržena strategická doporučení.The aim of this thesis is a strategic analysis of Business Media CZ s.r.o. The analysis reveals the strengths and weaknesses of the company and the opportunities and threats arising from the surroundings of the company. Based on the strategic analysis are identified competitive advantage and proposed strategic recommendations
Klíčová slova:
analýza SWOT; PEST analýza; strategická analýza; PEST Analysis; Strategic Analysis; SWOT Analysis
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/20834