Original title:
Psychologické aspekty obchodní činnosti
Translated title:
Psychological aspects of business
Authors:
Jaďuď, Martin ; Králová, Tereza (advisor) ; Lukeš, Martin (referee) Document type: Bachelor's theses
Year:
2009
Language:
cze Publisher:
Vysoká škola ekonomická v Praze Abstract:
[cze][eng] Tato práce popisuje pracovní pozici telefonního operátora v call centru. Jaké osobnostní předpoklady by měl splňovat pro tuto práci.Jak probíhájí výběrová řízení, školení, motivace. Praktická část popisuje dvě nadnárodní společnosti v případových studiích.This work describes a telephone operator's job in a call center. What personal skills should be for this work. The practical part describes the two multinational companies in the case studies.
Keywords:
call center; telephone operator; telephone sales; call centrum; prodej po telefonu; telefonní operátor
Institution: University of Economics, Prague
(web)
Document availability information: Available in the digital repository of the University of Economics, Prague. Original record: http://www.vse.cz/vskp/eid/20808