Original title:
Analýza nástrojů komunikačního mixu ve zvolené firmě
Translated title:
Analysis of Communication Mix Tools in a Chosen Company
Authors:
Palátová, Jana ; Karásková, Hana (advisor) ; Kopečková, Drahomíra (referee) Document type: Bachelor's theses
Year:
2009
Language:
cze Publisher:
Vysoká škola ekonomická v Praze Abstract:
[cze][eng] Bakalářská práce analyzuje současně používané nástroje komunikačního mixu ve vybrané společnosti, výzkum mezi obyvateli a následně hodnotí a navrhuje opatření, která se týkají oblasti sponzoringu a dárcovství.This Bachelor Thesis analyzes currently used communication mix tools in a chosen company, describes a research among citizens and subsequently evaluates and suggests measurements that are in relations with a field of sponsoring and donations.
Keywords:
advertising; communication mix; marketing; personal selling; promotion; public relations; sales promotion; komunikační mix; marketing; marketingová komunikace; osobní prodej; podpora prodeje; reklama; vztahy s veřejností
Institution: University of Economics, Prague
(web)
Document availability information: Available in the digital repository of the University of Economics, Prague. Original record: http://www.vse.cz/vskp/eid/20786