Název:
Nákupní cestovní ruch
Překlad názvu:
Shopping Tourism
Autoři:
Soukupová, Jana ; Jarolímková, Liběna (vedoucí práce) ; Bakos, Tomáš (oponent) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2009
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Bakalářská práce definuje nákupní cestovní ruch a rozděluje ho na další formy a druhy. Zabývá se předpoklady pro rozvoj této formy cestovního ruchu a jejími možnými dopady. Práce dále pojednává o zvláštnostech destinací a atraktivit nákupního cestovního ruchu a uvádí jejich příklady. Závěrečná část práce se zabývá výdaji účastníků cestovního ruchu za nakupování, předposlední kapitola je věnována nákupnímu cestovnímu ruchu v České republice. V poslední kapitole jsou shrnuty faktory, které by mohly mít vliv na budoucí vývoj nákupního cestovního ruchu.The bachelor thesis defines shopping tourism as a form of tourism and subdivides it into forms and types. It deals with the preconditions for the development of this form of tourism and its potential impacts. One chapter concerns itself with the specifics of destinations and attractions of shopping tourism and provides examples of them. The final part of the thesis deals with the tourist expenses on shopping and with shopping tourism in the Czech Republic. The last chapter concerns itself with the factors that could affect the future development of shopping tourism.
Klíčová slova:
cestovní ruch; formy cestovního ruchu; nakupování; nákupní cestovní ruch; forms of tourism; shopping; shopping tourism; tourism
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/20784