Název:
Návrh internerové televize pro hudební portál Bandzone.cz
Překlad názvu:
Proposal of the internet television for the music portal Bandzone.cz
Autoři:
Lisý, Martin ; Horný, Stanislav (vedoucí práce) ; Krsek, Libor (oponent) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2009
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Diplomová práce se zabývá návrhem internetové televize pro hudební portál Bandzone.cz. Internetovou televizí zde chápeme server agregující audiovizuální obsah, kde si uživatelé mohou sami vybrat, na co se chtějí dívat a kdy se na to chtějí dívat. Nejedná se o televizi, která by přenášela pořady v reálném čase a vysílala dle pevně stanoveného programu 24 hodin denně. Úvodní část popisuje různé přístupy k podnikání na internetu. Poté následuje představení hlavních subjektů audiovizuálního mediálního trhu v ČR a ve světě. Další kapitoly se zabývají praktickým návrhem internetové televize, od obsahové stránky, přes business model až po návrh uživatelského rozhraní. V závěru jsou uvedeny klíčové faktory úspěchu navržené e-business iniciativy včetně možností jejího dalšího vývoje.The diploma thesis is discussing the proposal of the internet television for the music portal Bandzone.cz. The internet television is understood to be a web server aggregating the audiovisual content, which allows the viewers to decide what and when they want to watch. This is not a television that would show programs in real time and broadcast on the fixed schedule for 24 hours. The introduction of the diploma work discusses different approaches to internet business. It is followed by the presentation of the main subjects of the audiovisual media market operating in Czech Republic and worldwide. The following chapters are dealing with practical design of the internet TV station, from content and business model and up to user interface design. In the conclusion are named the key factors essential for success of the proposed e-business initiative, including the possibilities for its further deve;lopment.
Klíčová slova:
e-business; hudba; internetová televize; e-business; internet television; music
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/20756