Original title:
Marketingový význam body image
Translated title:
The importance of body image in marketing comunications
Authors:
Kučerová, Dana ; Koudelka, Jan (advisor) ; Stříteský, Václav (referee) Document type: Master’s theses
Year:
2009
Language:
cze Publisher:
Vysoká škola ekonomická v Praze Abstract:
[cze][eng] Těžištěm práce je shluková analýza. Poznatky, které postup shlukové analýzy přinese, by měly být základem pro zodpovězení klíčové otázky mé práce: "Do jaké míry je pojem Body image chápán čistě jako výraz vztahující se k fyzickému vzhledu jedince, do jaké míry je tento pojem možno vnímat vzhledem k dalším (často těžko vyslovitelným a definovatelným) okolnostem a v jaké vzdálenosti se nachází hranice subjektivního hodnocení pojmů "ideální" a "krásné". Na kulturní podmíněnost, s jakou je pojem Body image chápán, je v práci nahlíženo z více různých hledisek.The importance of body image in marketing comunications. The comparison of ideal and real beauty measures using clustering method and MML-TGI data.
Keywords:
body image; clustering; ideal beauty; body image; ideály krásy; shluková analýza
Institution: University of Economics, Prague
(web)
Document availability information: Available in the digital repository of the University of Economics, Prague. Original record: http://www.vse.cz/vskp/eid/20656