Název:
PR aktivity agentury CzechInvest jako nástroj podpory investic.
Překlad názvu:
PR as a Tool for Investment Promotion in CzechInvest Agency
Autoři:
Kuncová, Renata ; Postler, Milan (vedoucí práce) ; Kocourková, Lucie (oponent) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2009
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Diplomová práce se zabývá teoretickým i praktickým pojetím marketingových komunikací, včetně Public Relations, s důrazem na veřejný sektor a jejich použití jako nástroje podpory investic. Veškeré poznatky jsou aplikovány na Českou republiku a Agenturu na podporu podnikání a investic CzechInvest. Primárním cílem je identifikovat marketingově-komunikační aktivity, techniky, formy a nástroje související s podporou vstupu investora do ČR, provést jejich analýzu, zhodnocení a doporučení dalšího rozvoje. Detailně je zkoumána aktuální problematika webových stránek a vizuálního stylu agentury tak, aby výsledky vlastních terénních šetření vedly k jejich zlepšení a možnosti budoucí aplikace v praxi.Diploma thesis is concerning marketing communications and public relations with focus on public sector and practical application as a tool for investments attracting -- in context of the Czech Republic and Investment and Business Development Agency CzechInvest. The main target is to identificate marketing and communication activities, technics and tools for investment promotion with providing of their analysis, evaluation and recommendation of future development. Actual issues like Web site and Corporate Design of agency are examined in detail with focus on recommendation of new strategy.
Klíčová slova:
CzechInvest; Firemní identita; Marketingové komunikace; Podpora investic; Public Relations; Corporate Identity; CzechInvest; Investment Promotion; Marketing Communications; Public Relations
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/20648