Název:
The effects of Marketing over the Supply Chain - the Case of Škoda
Překlad názvu:
The effects of Marketing over the Supply Chain - the Case of Škoda
Autoři:
Galewicz, Marie Christine ; Štěrbová, Ludmila (vedoucí práce) ; Ravet, Denis (oponent) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2013
Jazyk:
eng
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [eng][cze] We will go through an overview of the car industry in Europe and the rest of the world, then we will explain what is the impact of the Marketing - online Marketing - on customer decision when buying a car. This will lead us to analyze car manufacturers Supply Chain and how are reflected customer choice in the production process. Finally we will approach the latest solution found by car manufacturers and adopted by Volkswagen group: platform sharing.Cílem práce je odpovědět na otázku, jaké jsou přínosy cíleného online marketingu na dodavatelské řetězce výrobců automobilů. Příkladem je automobilka Škoda. Práce je založena na přehledu automobilového průmyslu v Evropě a ve zbytku světa. Jsou v ní vysvětleny dopady online marketingu na rozhodnutí spotřebitele při koupi automobilu. Z tohoto důvodu je analyzován dodavatelský řetězec a způsob, jakým je reflektováno rozhodnutí spotřebitele ve výrobním procesu. V závěru je analyzováno nejnovější řešení aplikované skupinou Wolkswagen: sdílená platforma.
Klíčová slova:
automobilový průmysl; dodavatelký řetězec; marketing; Automobile Industry; Marketing; Supply Chain
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/39238