Název:
Marketingová stratégia vybranej spoločnosti pri uvedení nového výrobku na trh
Překlad názvu:
Company's new product launch marketing strategy to market
Autoři:
Poledňáková, Lucia ; Zamykalová, Miroslava (vedoucí práce) ; Hnidák, Jakub (oponent) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2009
Jazyk:
slo
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [slo][cze][eng] Táto diplomová práca sa zaoberá marketingovou stratégiou spoločnosti Storck pri uvedení oblátky Knoppers na český a slovenský trh. V úvode je predstavená samotná spoločnosť, jej závody a jednotlivé produkty. Nasleduje charakteristika trhu cukroviniek, trhu oblátok a sušienok a porovnanie jednotlivých trhov v Českej a Slovenskej republike. V ďalšej časti sú uvedené jednotlivé zložky marketingového mixu a ich aplikácia spoločnosťou Storck pri uvedení výrobku Knoppers na trh. V závere práce sú zhodnotené použité metódy a uvedené návrhy pre komunikáciu výrobku Knoppers v nasledujúcich obdobiach.Diplomová práce se zabývá marketingovou strategií společnosti Storck při uvedení oplatky Knoppers na český a slovenský trh. Úvodem je představená samotná společnost, její závody a jednotlivé produkty. Následuje charakteristika trhu cukrovinek a trhu oplatek a sušenek a porovnání jednotlivých trhů v České a Slovenské republice. V další části jsou uvedené jednotlivé složky marketingového mixu a jejich aplikace společností Storck při uvedení výrobku Knoppers na trh. V závěru práce jsou zhodnoceny použité metody a uvedeny návrhy pro komunikaci výrobku Knoppers v příštích obdobích.The thesis focuses on marketing strategy of Storck when launching a new product to the Czech and Slovak market. At the beginning the parent company and its Czech subsidiary are introduced together with their production capacities and products. In the next part, there is an analysis of Czech confectionary market and wafer and biscuit market as well as comparison of Czech and Slovak wafer market. In the practical part, there is description of marketing strategy of Storck and application of particular elements of the marketing mix. At the end the marketing strategy is evaluated and suggestions for further communication are made.
Klíčová slova:
trh cukrovinek; trh oplatek a sušenek; výrobek; confectionary market; product; wafer and biscuit market
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/20608