Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Company's new product launch marketing strategy to market
Poledňáková, Lucia ; Zamykalová, Miroslava (vedoucí práce) ; Hnidák, Jakub (oponent)
Diplomová práce se zabývá marketingovou strategií společnosti Storck při uvedení oplatky Knoppers na český a slovenský trh. Úvodem je představená samotná společnost, její závody a jednotlivé produkty. Následuje charakteristika trhu cukrovinek a trhu oplatek a sušenek a porovnání jednotlivých trhů v České a Slovenské republice. V další části jsou uvedené jednotlivé složky marketingového mixu a jejich aplikace společností Storck při uvedení výrobku Knoppers na trh. V závěru práce jsou zhodnoceny použité metody a uvedeny návrhy pro komunikaci výrobku Knoppers v příštích obdobích.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.