Název:
Specifika mezinárodního marketingu na indickém trhu
Překlad názvu:
Specifics of international marketing in Indian market
Autoři:
Dudková, Klára ; Král, Petr (vedoucí práce) ; Bockstefel, Jan (oponent) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2009
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Cílem této diplomové práce je posouzení významu adaptace marketingového mixu pro úspěšné působení na indickém trhu, zhodnocení nejdůležitějších odlišností trhu a jejich vlivu na marketingové aktivity. Konkrétní faktory působící na podobu marketingové strategie a marketingového programu vyplývají z analýzy vnějšího prostředí a poznání indického spotřebitele. Příklady z praxe úspěšných nadnárodních společností jsou pak uvedeny v závěrečné kapitole. Vedle toho by práce měla přimět k zamyšlení nad relativností obchodních příležitostí na indickém trhu, který na první pohled vypadá lákavě, ale po bližším prozkoumání se zdá proniknutí na tento trh již poměrně obtížné.The diploma thesis discusses the importance of marketing mix adaptation in order to succeed in Indian market. It evaluates the most important differences of the market and their influences on marketing activities. Specific factors affecting the marketing strategy and marketing program result from analysis of external environment and Indian consumer recognition. Some practical examples of marketing mix adaptation of successful multinational companies are listed in the last chapter. Moreover, the theses should lead to reflection of real Indian market opportunities. At the first sight the market looks pretty attractive. Upon closer examination successful market penetration seems to be very difficult.
Klíčová slova:
adaptace marketingového mixu; Indie; marketing; adaptation of marketing mix; India; marketing
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/20599