Název:
Vstup firmy meridian Neue Energien GmbH na český trh
Překlad názvu:
The expansion of the company meridian Neue Energien GmbH to the Czech market
Autoři:
Knotková, Hana ; Gullová, Soňa (vedoucí práce) ; Klosová, Anna (oponent) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2009
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Diplomová práce se zabývá analýzou vstupu německé společnosti meridian Neue Energien GmbH na český trh. Cílem práce je analyzovat možnost společnosti se na českém trhu prosadit. Diplomová práce je rozdělena do pěti kapitol, kde první, teoretická, se věnuje vysvětlení základního pojmosloví a přehledu zákonné úpravy. Druhá kapitola je zaměřena na samotnou společnost, především na konkrétní vstup společnosti na český trh. Třetí kapitola je zaměřena na podrobnou analýzu trhu, na silné a slabé stránky společnosti a příležitostí a ohrožení na českém trhu. Čtvrtá kapitola analyzuje konkurenci společnosti a marketingový mix. Poslední, pátá, kapitola se věnuje konkrétní perspektivě prosazení společnosti na českém trhu. V závěru jsou shrnuty výsledky provedených analýz a zhodnoceny šance společnosti se na českém trhu prosadit.The theses analyses the expansion of the german company meridian Neue Energien GmbH to the Czech market. The goal of this theses is to analyse the possibility of the company to suceed on the Czech market. This theses consists of five chapters, where the first, theoretical, explains the basic terms and the legislation. The second chapter is focused on the company, mainly on the entrance of the company on the czech market. The third chapter analyses the market, especially its strengths, weaknesses and opportunities and threats of the czech market. The fourth chapter analyses the competition on the market and company's marketing mix. The last, fifth, chapter is focused on the concrete future of the company on the Czech market. In the conclusion are summarized the outcomes of the analyses and assessed the chances of the company.
Klíčová slova:
expanze; marketingový mix; SWOT analýza; expansion; marketing mix; SWOT analysis
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/20593