Název:
Marketing v cestovním ruchu a finanční krize
Překlad názvu:
Marketing in tourism in time of financial crisis
Autoři:
Slavíková, Daniela ; Štědroň, Bohumír (vedoucí práce) ; Pešek, Ondřej (oponent) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2009
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Bakalářská práce se zaměřuje na vliv finanční recese na marketing aplikovaný v cestovním ruchu. Dílčími cíli práce je definování cestovního ruchu v České republice, marketingu, který je aplikovaný v cestovním ruchu a poukázání na zvláštnosti tohoto druhu marketingu. Praktická část je věnována nejaktuálnějším situacím v oblasti cestovního ruchu jak v České republice, tak po celém světě. Součástí praktické části je také ovlivnění marketingu tohoto odvětví v důsledku finanční recese.The bachelor thesis focuses on the impact of financial crisis on marketing used in tourism. The partial goal was to define tourism in the Czech Republic, marketing applied in tourism and to point out the particularity of marketing in tourism. The practical part is devoted to the most recent situations that have occured in the tourism (not only in the Czech Republic, but also in the world) and to refer to their particular subsequent effects in marketing. Part of the practical section is also the influence of financial crisis upon marketing applied in tourism using practical samples.
Klíčová slova:
cestovní ruch; finanční recese; marketing; financial crisis; marketing; tourism
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/20591