Original title:
Marketingová strategie společnosti BLOCK, a.s.
Translated title:
Marketing Strategy of the BLOCK Company
Authors:
Osička, Václav ; Votava, Libor (advisor) ; Jančálek, Pavel (referee) Document type: Master’s theses
Year:
2012
Language:
cze Publisher:
Vysoká škola ekonomická v Praze Abstract:
[cze][eng] Cílem diplomové práce, jejímž tématem je "Marketingová strategie společnosti BLOCK a.s., je navrhnout marketingová opatření, která povedou ke zvýšení prodejnosti a konkurenceschopnosti systému Forlab. Závěrečná práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. V teoretické části se práce věnuje vymezení základních pojmů a souvislostí. V praktické části se práce věnuje podrobné analýze společnosti BLOCK a.s.The aim of this thesis, the theme is "Marketing strategy BLOCK as a marketing design measures that will increase the marketability and competitiveness of Forlab. Final thesis is divided into theoretical and practical parts. The theoretical part deals with the definition of basic concepts and relationships. In the practical part deals with the detailed analysis of the company as BLOCK
Keywords:
analysis; marketing; organisation; analýza; marketing; organizace
Institution: University of Economics, Prague
(web)
Document availability information: Available in the digital repository of the University of Economics, Prague. Original record: http://www.vse.cz/vskp/eid/38560