Název:
Analýza a distribúcia mobilných aplikácií
Překlad názvu:
Analysis and distribution of mobile applications
Autoři:
Zákutný, Peter ; Šedivá, Zuzana (vedoucí práce) ; Chocholatý, Drahomír (oponent) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2013
Jazyk:
slo
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [slo][cze][eng] Predmetom tejto bakalárskej práce je analýza distribúcie a predaja softwarových aplikácii pre mobilné platformy. Práca zoznamuje s najväčšími spoločnosťami na mobilnom trhu a ich distribučnými kanálmi, ktoré ďalej skúma. Cieľom tejto bakalárskej práce je vytvoriť si obraz o stave trhu, o jeho vývoji a o predikciách do budúcnosti. Pre analýzu sú čerpané dáta zo správ analytických firiem a ďalších internetových zdrojov. Súčasťou práce je taktiež zhrnutie situácie na českom trhu v oblasti mobilných platforiem a aplikácii.Předmětem této bakalářské práce je analýza distribuce a prodeje softwarových aplikací pro mobilní platformy. Práca seznamuje s největšími společnostmi na mobilním trhu a jejich distribučními kanálmi, které dál skoumá. Cílem této bakalářské práce je vytvořit si obraz o stave trhu, o jeho vývoji a o predikcích do budoucna. Pro analýzu jsou čerpané data ze správ analytických firem a dalších internetových zdrojů. Součastí práce je také shrnutí situace na českém trhu v oblastí mobilních platforem a aplikací.The main subject of this thesis is analysis of distribution and direct sale of paid software applications for mobile platforms. The main efford is to introduce the biggest companies on mobile market and their distributions canals, which are later researched. The aim of this work is to create a comprehensive picture about situation on the market, its development and further predictions. For analysis are used data from sales reports and other internet sources. In addition, my work includes summary of the situation at Czech mobile and application market.
Klíčová slova:
App Store; chytrý mobilní telefón; Google Play; Marketplace; mobilní aplikace; mobilní operační systém; mobilní platforma; App Store; Google Play; Marketplace; mobile application; mobile operating system; mobile platform; smartphone
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/36680