Original title: Sestavení modelu cílů, nástrojů a ukazatelů výkonnosti pro tvorbu digitálních reklamních kampaní vysokých škol
Translated title: Development of model of goals, instruments and performance indicators for digital advertising campaigns for universities
Authors: Krejčí, Václav ; Říhová, Zora (advisor) ; Truhlář, Filip (referee)
Document type: Master’s theses
Year: 2013
Language: cze
Publisher: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstract: [cze] [eng]

Keywords: Advertising campaign; Analysis of success; Buď dobrej!; Digital campaign; Digital campaign performance indicators; Goals of advertising campaigns of universities; Higher education segment; Instruments of digital campaigns; Marketing communication; Microsite; Social media; University; Analýza úspěšnosti; Buď dobrej!; Cíle reklamních kampaní vysokých škol; Digitální kampaň; Marketingová komunikace; Microsite; Nástroje digitálních kampaní; Reklamní kampaň; Segment vysokoškolského vzdělávání; Social media; Ukazatele výkonnosti digitálních kampaní; Vysoká škola

Institution: University of Economics, Prague (web)
Document availability information: Available in the digital repository of the University of Economics, Prague.
Original record: http://www.vse.cz/vskp/eid/38474

Permalink: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-165113


The record appears in these collections:
Universities and colleges > Public universities > University of Economics, Prague
Academic theses (ETDs) > Master’s theses
 Record created 2013-11-26, last modified 2022-03-03


No fulltext
  • Export as DC, NUŠL, RIS
  • Share