Original title:
Analýza marketingového mixu ve vybrané společnosti
Translated title:
Analysis of Marketing Mix Tools in a chosen Company
Authors:
Kučerová, Markéta ; Polanecká, Šárka (advisor) ; Hajdíková, Taťána (referee) Document type: Bachelor's theses
Year:
2012
Language:
cze Publisher:
Vysoká škola ekonomická v Praze Abstract:
[cze][eng] Cílem této bakalářské práce je popis marketingového mixu společnosti RIMOWA CZ spol. s r.o. a jeho analýza, dále pak stanovení silných a slabých stránek společnosti, jejích hrozeb a příležitostí pomocí SWOT analýzy a návrh řešení zjištěných nedostatků.The aim of this bachelorś work is to describe the marketing mix in the company RIMOWA CZ spol. s r.o., then to determine the strengths and the weakness of this company, its threats and opportunities through SWOT analysis and to suggest the solutions of the established imperfections.
Keywords:
Marketing Mix; RIMOWA CZ spol. s r.o.; SWOT analysis; Marketingový mix; RIMOWA CZ spol. s r.o.; SWOT analýza
Institution: University of Economics, Prague
(web)
Document availability information: Available in the digital repository of the University of Economics, Prague. Original record: http://www.vse.cz/vskp/eid/38311