Název:
Marketingová strategie společnost Plzeňský Prazdroj, a.s. na francouzském trhu
Překlad názvu:
Marketing Strategy of the company Plzeňský Prazdroj a.s. on the French Market
Autoři:
Křečková, Alena ; Machková, Hana (vedoucí práce) ; Štěrbová, Ludmila (oponent) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2008
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Diplomová práce analyzuje marketingovou strategii společnosti Plzeňský Prazdroj, a.s. V první části studie je obsažen rozbor privatizace společnosti v devadesátých letech, charakteristika současného majitele, společnosti SABMiller plc, a popisy jednotlivých značek výrobkového portfolia. Druhá kapitola se soustředí na rozbor mezinárodní marketingové strategie firmy. Předmětem třetí kapitoly je analýza francouzského trhu. Závěrečná kapitola je věnována marketingové strategii firmy Bieres d Europe, která je stejně jako Plzeňský Prazdroj a.s., dceřinou společností SABMilleru plcThe diploma thesis analyzes the marketing strategy of the company Plzeňský Prazdroj a.s. The first part of the study deals with an analysis of privatization in the nineties, a characteristics of the current owner, SABMiller plc, and description of each brand of the product portfolio. The second chapter focuses on the analysis of international marketing strategy of the company. The subject of the third chapter is an analysis of the French market. The final chapter describes the marketing strategy of the company Bieres d Europe, which is, like Plzeňský Prazdroj a.s., a subsidiary of SABMiller plc.
Klíčová slova:
Bieres d Europe; Francouzský trh; Marketingová strategie; Plzeňský Prazdroj a.s; SABMiller plc; Značka; Bieres d Europe; Brand; French Market; Marketing Strategy; Plzeňský Prazdroj a.s; SABMiller plc
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/20517