Název: Marketingová strategie společnosti Prestar s.r.o. na vybraných zahraničních trzích
Překlad názvu: Marketing strategy of the company Prestar, s.r.o. on selected foreign markets
Autoři: Horáková, Kristýna ; Halík, Jaroslav (vedoucí práce) ; Smutek, Josef (oponent)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2009
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: marketingová strategie; Rusko; Ukrajina; marketing strategy; Russia; Ukraine

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/20495

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-16465


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2011-07-01, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet