Název:
Marketingová strategie společnosti Prestar s.r.o. na vybraných zahraničních trzích
Překlad názvu:
Marketing strategy of the company Prestar, s.r.o. on selected foreign markets
Autoři:
Horáková, Kristýna ; Halík, Jaroslav (vedoucí práce) ; Smutek, Josef (oponent) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2009
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Diplomová práce se zabývá specifiky marketingové strategie středně velké strojírenské firmy na ukrajinském a ruském trhu. V práci je charakterizováno podnikatelské prostředí a příležitosti ve strojírenství obou východních zemí a jsou zdůrazněna i rizika, jež obchodování na stále nestabilních trzích přináší. Následuje strategie firmy při vstupu na tyto trhy, doplněná o hodnocení a doporučení.The graduation thesis deals with the specifics of the marketing strategy of a middle-sized machinery company on the Ukrainian and Russian market. The business environment and opportunities in machinery in both Eastern countries are described as well as the risks on these unstable markets are emphasized. The company's entrance strategy follows and it is completed with the evaluation and recommendation.
Klíčová slova:
marketingová strategie; Rusko; Ukrajina; marketing strategy; Russia; Ukraine
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/20495