Název:
Analýza sortimentu firmy Elit CZ spol. s r. o.
Překlad názvu:
Product line analysis of ELIT company
Autoři:
Bartuňková, Alena ; Vávra, Oldřich (vedoucí práce) ; Přikryl, Jiří (oponent) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2009
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] V této bakalářské práci autorka vychází z teorie týkající se marketingového prostředí, marketingového mixu a sortimentu obchodní firmy, kterou následně aplikuje při analýze sortimentu firmy ELIT. Tato společnost působí v České republice na aftermarketovém trhu jako distributor náhradních dílů na automobily, nákladní vozy a motocykly. Podrobněji je analyzován sortiment náhradních podvozkových autodílů, jsou také uvedeni nejvýznamnější konkurenti ve sledovaném odvětví a na závěr vyvozena doporučení pro firmu ELIT.The author of this thesis is using the theory of marketing environment, marketing mix and product assortment of trade company for subsequent application to the analysis assortment of ELIT company. This company operates in the Czech Republic in the aftermarket as a distributor of spare parts for cars, trucks and motorcycles. In more details are analyzed chassis parts. In the thesis are also listed the most important competitors and in the conclusion are derived recommendations for the company ELIT.
Klíčová slova:
marketingové prostředí; marketingový mix; sortiment obchodní firmy; assortment of trade company; marketing environment; marketing mix
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/20460