Original title:
Internetový marketing a aplikace ve volebních kampaních.
Translated title:
Internet marketing and application in election campaign
Authors:
Biskup, Vojtěch ; Štědroň, Bohumír (advisor) ; Jan, Procházka (referee) Document type: Bachelor's theses
Year:
2010
Language:
cze Publisher:
Vysoká škola ekonomická v Praze Abstract:
[cze][eng] Cílem této práce je představit internetový marketing, nejdůležitější nástroje a poukázat na jeho důležitost pro podniky. Postup je rozdělen do sedmi kapitol, ve kterých je popsáno vše důležité od již zmíněných nástrojů, přes nové trendy a využití v politice, až po naznačení budoucího vývoje.The aim of this thesis is to introduce internet marketing, the most important tools and point out its importance for businesses. The procedure is divided into seven chapters, which described everything important from the mentioned tools, through a new trends and applications in politics, pointing to future developments.
Keywords:
Internet; Marketing; Tool; Internet; Marketing; Nástroje
Institution: University of Economics, Prague
(web)
Document availability information: Available in the digital repository of the University of Economics, Prague. Original record: http://www.vse.cz/vskp/eid/20444