Název:
Internetový marketing a aplikace ve volebních kampaních.
Překlad názvu:
Internet marketing and application in election campaign
Autoři:
Biskup, Vojtěch ; Štědroň, Bohumír (vedoucí práce) ; Jan, Procházka (oponent) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2010
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Cílem této práce je představit internetový marketing, nejdůležitější nástroje a poukázat na jeho důležitost pro podniky. Postup je rozdělen do sedmi kapitol, ve kterých je popsáno vše důležité od již zmíněných nástrojů, přes nové trendy a využití v politice, až po naznačení budoucího vývoje.The aim of this thesis is to introduce internet marketing, the most important tools and point out its importance for businesses. The procedure is divided into seven chapters, which described everything important from the mentioned tools, through a new trends and applications in politics, pointing to future developments.
Klíčová slova:
Internet; Marketing; Nástroje; Internet; Marketing; Tool
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/20444