Original title:
Zhodnocení uvedení značky Staropramen Cool na český trh
Translated title:
Staropramen Cool launch evaluation
Authors:
Nováková, Kristýna ; Halík, Jaroslav (advisor) ; Prajsová, Eva (referee) Document type: Bachelor's theses
Year:
2012
Language:
cze Publisher:
Vysoká škola ekonomická v Praze Abstract:
[cze][eng] Cílem této bakalářské práce je popsat strategii a zhodnotit uvedení značky Staropramen Cool na český trh. Pomocí zjištěných informací o marketingové strategii uvedení značky na trh a dalších dat bylo vytvořeno celkové zhodnocení a na závěr jsou doporučeny určité změny ve strategii.The aim of this thesis is to describe and evaluate the strategy of launching Staropramen Cool on the Czech market. Using the information gathered about the marketing strategy and acquired research I will create an overall assessment. In conclusion, I will evaluate the results and recommend some changes.
Keywords:
beer; beermix; brand; brewery; launching; marketing; Staropramen Cool; strategy; beermix; marketing; pivo; Staropramen Cool; strategie; značka
Institution: University of Economics, Prague
(web)
Document availability information: Available in the digital repository of the University of Economics, Prague. Original record: http://www.vse.cz/vskp/eid/37349