Název:
Zhodnocení uvedení značky Staropramen Cool na český trh
Překlad názvu:
Staropramen Cool launch evaluation
Autoři:
Nováková, Kristýna ; Halík, Jaroslav (vedoucí práce) ; Prajsová, Eva (oponent) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2012
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Cílem této bakalářské práce je popsat strategii a zhodnotit uvedení značky Staropramen Cool na český trh. Pomocí zjištěných informací o marketingové strategii uvedení značky na trh a dalších dat bylo vytvořeno celkové zhodnocení a na závěr jsou doporučeny určité změny ve strategii.The aim of this thesis is to describe and evaluate the strategy of launching Staropramen Cool on the Czech market. Using the information gathered about the marketing strategy and acquired research I will create an overall assessment. In conclusion, I will evaluate the results and recommend some changes.
Klíčová slova:
beermix; marketing; pivo; Staropramen Cool; strategie; značka; beer; beermix; brand; brewery; launching; marketing; Staropramen Cool; strategy
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/37349