Název: Marketingová studie vybrané turistické destinace
Překlad názvu: Marketing study of selected tourist destination
Autoři: Filčáková, Kateřina ; Petrů, Zdenka (vedoucí práce) ; Voříšková, Barbora (oponent)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2012
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: destinace; management destinace; marketing; marketingový mix; destination; destination management; marketing; marketing mix

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/37309

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-163964


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2013-11-26, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet