Název:
Marketingová studie vybrané turistické destinace
Překlad názvu:
Marketing study of selected tourist destination
Autoři:
Filčáková, Kateřina ; Petrů, Zdenka (vedoucí práce) ; Voříšková, Barbora (oponent) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2012
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Tato práce je zpracovávaná na téma Marketingová studie vybrané turistické destinace. Jako analyzovanou destinaci si autorka vybrala město Mělník, které disponuje vysokým poteciálem cestovního ruchu, který zůstává nevyužitým. Autorka si stanovila za úkol analyzovat využívání jednotlivých marketingových nástrojů vybrané destinace Mělník především prostřednictvím analýzy nabídky, analýzy poptávky a analýzy marketingového mixu. Cílem práce je na základě dat získaných z těchto analýz navrhnout kroky, které by měly pomoci rozvoji cestovního ruchu v destinaci, tedy zvýšení příjezdů, zaručit opakovanost návštěv a získání vyšších příjmů z cestovního ruchu. Práce je členěná na celkem 3 hlavní kapitoly. První kapitola představuje teoretické vymezení a obsah pojmů destinace, destinační management nebo marketingové řízení destinace. Následuje praktická část, ve které jsou data uvedená v teoretické části práce, aplikovaná na jednotlivé marketingové aktivity města Mělník.This diploma thesis is worked out on the theme Marketing study of selected tourist destination. As analysed destination, the author chosed the town of Mělník which dispose of high tourism potencial which is not exploited enough. The author has specified the task of this theses as analyse the application of every single used marketing tool of selected destination by offer analysis, demand analysis and analysis of marketing mix. The aim of this theses is to suggest following steps to develop tourism (increase arrivals, repeatability of visits or receipts of tourism) in this destination. The diploma thesis is divided into three main chapters. The first chapter introduce the teoretical specification of the terms as destination, destination management or marketing destination management. Following practical part contains application of information forenamed in the theoretical part to particular marketing activities of this town.
Klíčová slova:
destinace; management destinace; marketing; marketingový mix; destination; destination management; marketing; marketing mix
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/37309