Original title:
Marketingový plán SK Dynamo České Budějovice
Translated title:
Marketing Plan of SK Dynamo České Budějovice
Authors:
Kramář, Jan ; Král, Pavel (advisor) ; Kafka, Ivan (referee) Document type: Bachelor's theses
Year:
2012
Language:
cze Publisher:
Vysoká škola ekonomická v Praze Abstract:
[cze][eng] Cílem bakalářské práce je detailní marketingová situační analýza současného marketingového plánu klubu. Na základě marketingové situační analýzy bude navržen marketingový plán, který může klubu sloužit jako podklad pro písemné zpracování.The major goal of this bachelor work is a detailed marketing situational analysis of a current club marketing plan. The marketing plan will be proposed on basis of detailed marketing situational analysis. The club may use the marketing plan as a source for written processing.
Keywords:
marketing plan; situational analysis; sport marketing; marketingový plán; situační analýza; sportovní marketing
Institution: University of Economics, Prague
(web)
Document availability information: Available in the digital repository of the University of Economics, Prague. Original record: http://www.vse.cz/vskp/eid/37301