Název:
Vůňový marketing
Překlad názvu:
Sence of smell in marketing
Autoři:
Jurayeva, Mariya ; Filipová, Alena (vedoucí práce) ; Zeman, Jiří (oponent) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2008
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Práce je zaměřená na možnosti využití vůní při tvorbě marketingových strategii. V souvíslosti s tím na fungování lidského čichu obecně. Rovněž je součásti práce podprahové působení na spotřebitele a legislativní rámec této problematiky. V praktické části jsou rozebrány odborné studie, dále také výzkum u spotřebitulů formou dotazování.This study is focused on the potence of the use of smell in marketing. Subliminal perception, report of C.I.A. and legislation in Czech republic around subliminal advertising.
Klíčová slova:
marketingové strategie; podprahová reklama; vůňový marketig; marketing strategy; Sence of smell; subliminal perception
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/20404