Název: Dopad Word-of-Mouth marketingu a virálního marketingu na kontinuální a diskontinuální technologické inovace
Překlad názvu: Impact of Word-of-Mouth Marketing and Viral Marketing on Continuous and Discontinuous Technological Innovation
Autoři: Staroveský, Přemysl ; Koudelka, Jan (vedoucí práce) ; Bárta, Vladimír (oponent) ; Pichanič, Mikuláš (oponent)
Typ dokumentu: Disertační práce
Rok: 2008
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: Inovace; Marketing; Virální; Word-of-mouth (WOM); Innovation; Marketing; Viral; Word-of-mouth (WOM)

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/36342

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-163040


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Disertační práce
 Záznam vytvořen dne 2013-11-26, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet