Název:
Využití nových médií v marketingové komunikaci
Překlad názvu:
The usage of new media in marketing communication
Autoři:
Talkner, Ondřej ; Vávra, Oldřich (vedoucí práce) ; Procházková, Markéta (oponent) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2012
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Bakalářská práce na téma "Využití nových médií v marketingové komunikaci" objasňuje problematiku moderní marketingové komunikace, která využívá nová média jako komunikační kanály. V teoretické části bakalářské práce se definují pojmy spojené s moderní i klasickou marketingovou komunikací a novými médii. Velká část je věnována popisu marketingové komunikace na internetu a sociálních sítích Praktická část práce má za úkol zhodnotit celkový marketing společnosti Sport Hangar CZ s.r.o. a navrhnout zlepšení marketingové komunikaceThis bachelor thesis named: "The usage of new media in marketing communication" discusses the difficulty of modern marketing communication in which the new media are used as communication corridors. In the theoretic part of my bachelor thesis, definitions and basic methods of both classic and modern marketing are described together with the new media methodology. The focus is mostly on marketing communication on the internet and social network. The practical part of my thesis describes the marketing of the company Sport Hangar CZ s.r.o. The goal of my thesis is to suggest improvements of marketing communication between the company and its customers.
Klíčová slova:
internetový marketing; marketingová komunikace; nová média; nové trendy v marketingové komunikaci; internet marketing; marketing communication; new media; new trends in marketing communication
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/36126