Original title:
Mobilní marketing
Translated title:
Mobime marketing
Authors:
Rathouský, Tomáš ; Stříteský, Václav (advisor) ; Poucha, Tomáš (referee) Document type: Bachelor's theses
Year:
2012
Language:
cze Publisher:
Vysoká škola ekonomická v Praze Abstract:
[cze][eng] Bakalářská práce se věnuje charakteristice současných možností mobilního marketingu, představení jeho formy a analýze využití mobilních aplikací na českém trhu. Na základě provedených analýz je posouzeno využití mobilní aplikace, která slouží jako agregát restaurací pro rozvoz jejich jídel. Pomocí vlastního výzkumu práce identifikuje postoje provozovatelů restaurací k využití mobilních aplikací, analyzuje marketingovou komunikaci uvnitř mobilní aplikace na základě její úspěšnosti v porovnání s konvenčními marketingovými nástroji a formuluje návrhy a doporučení pro další rozvoj této mobilní aplikace.The aim of the bachelor's thesis is to describe current options of mobile marketing, to present its forms and to analyse usage of mobile applications on the Czech market. Utilization of the mobile application that agregates restaurants which deliver food is evaluated based on analysis that is part of this thesis. The thesis identifies attitude of owners of restaurants to the mobile application via author's own research. The thesis analyses marketing communication inside the mobile application based on its effectiveness, which is compared to conventional forms of marketing. The thesis also formulates hints and suggestions for further development of the mobile application.
Keywords:
apple; application; mobile marketing; push notification; smartphone; aplikace; apple; mobilní marketing; push notifikace; smartphone
Institution: University of Economics, Prague
(web)
Document availability information: Available in the digital repository of the University of Economics, Prague. Original record: http://www.vse.cz/vskp/eid/36085