Název:
Mobilní marketing
Překlad názvu:
Mobime marketing
Autoři:
Rathouský, Tomáš ; Stříteský, Václav (vedoucí práce) ; Poucha, Tomáš (oponent) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2012
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Bakalářská práce se věnuje charakteristice současných možností mobilního marketingu, představení jeho formy a analýze využití mobilních aplikací na českém trhu. Na základě provedených analýz je posouzeno využití mobilní aplikace, která slouží jako agregát restaurací pro rozvoz jejich jídel. Pomocí vlastního výzkumu práce identifikuje postoje provozovatelů restaurací k využití mobilních aplikací, analyzuje marketingovou komunikaci uvnitř mobilní aplikace na základě její úspěšnosti v porovnání s konvenčními marketingovými nástroji a formuluje návrhy a doporučení pro další rozvoj této mobilní aplikace.The aim of the bachelor's thesis is to describe current options of mobile marketing, to present its forms and to analyse usage of mobile applications on the Czech market. Utilization of the mobile application that agregates restaurants which deliver food is evaluated based on analysis that is part of this thesis. The thesis identifies attitude of owners of restaurants to the mobile application via author's own research. The thesis analyses marketing communication inside the mobile application based on its effectiveness, which is compared to conventional forms of marketing. The thesis also formulates hints and suggestions for further development of the mobile application.
Klíčová slova:
aplikace; apple; mobilní marketing; push notifikace; smartphone; apple; application; mobile marketing; push notification; smartphone
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/36085