Název:
Ekonomické a hospodárne zavádzanie supermarketov podľa potrieb výroby v automobilovom priemysle
Překlad názvu:
Efficient and economic establishment of supermarkets according to the needs of production in the automotive industry
Autoři:
Kvaššay, Ivan ; Jirsák, Petr (vedoucí práce) ; Holman, David (oponent) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2012
Jazyk:
slo
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [slo][cze][eng] Diplomová práca sa zaoberá efektívnym a hospodárnym zavádzaním konceptu sekvenčného vychystávania dielov v automobilovom priemysle na decentralizovaných skladovacích plochách, nazývaných supermarkety, v rámci internej logistiky. Práca je rozdelená do siedmich kapitol, prvé tri kapitoly predstavujú teoretické východiská procesného riadenia, Toyota production system a konceptu supermarketov. Štvrtá, piata a šiesta kapitola mapuje a vyhodnocuje aplikáciu teoretických východísk v praxi, v spoločnosti ŠKODA AUTO a.s. a to predstavením spoločnosti a jej produkčného systému, zavedených supermarketov a optimalizáciu v roku 2013. Posledná kapitola je venovaná analýze niekoľkých supermarketov a obsahuje návrh zvýšenia efektívnosti v týchto supermarketoch.Diplomová práce se zabývá efektivním a hospodárným zaváděním konceptu sekvenčního vychystávání dílů v automobilovém průmyslu na decentralizovaných skladovacích plochách, nazývaných supermarkety, v rámci interní logistiky. Práce je rozdělena do sedmi kapitol, první tři kapitoly představují teoretická východiska procesního řízení, Toyota production system a konceptu supermarketů. Čtvrtá, pátá a šestá kapitola mapuje a vyhodnocuje aplikaci teoretických východisek v praxi, ve společnosti ŠKODA AUTO as a to představením společnosti a její produkčního systému, zavedených supermarketů a optimalizaci v roce 2013. Poslední kapitola je věnována analýze několika supermarketů a obsahuje návrh zvýšení efektivnosti v těchto supermarketech.The main focus of this diploma thesis is on efficient and economic establishment of in-house logistics decentralised parts storage areas, called supermarkets, from which parts are feeded to the assembly line, in line with just-in-sequence philosophy. The paper is divided into seven chapters, first three chapters give theoretical basics for establishment of supermarkets. They introduce process management, Toyota produciton system and supermarket concept. Fourth, fifth and sixth chapters map and evaluate the supermarket situation in ŠKODA AUTO a.s., including the introduction of the company, its production system, supermarket situation and their optimalisation in 2013. In the last chapter, an analyses of several supermarkets is presented, with a suggestion for improvement of efficiency in these supermarkets.
Klíčová slova:
In house logistika; Just in sequence; Supermarket; In house logistics; Just in sequence; Supermarket
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/36054