Název:
Kvalita příměstské hromadné dopravy v Praze
Překlad názvu:
Current view of users of passenger transport in Prague on its customer quality
Autoři:
Rosí, Michal ; Mervart, Michal (vedoucí práce) ; Habarta, Pavel (oponent) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2012
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Tato práce zkoumá současný pohled uživatelů osobní dopravy v Praze na její zákaznickou kvalitu. Motivem této práce je zjistit skutečný náhled společnosti na problematiku osobní dopravy městské i příměstské. Neboť zájmové skupiny poskytující dopravní i přepravní služby v Praze provedly rapidní změny v pražské MHD k 1. 9. 2012, zejména za účelem zefektivnění celého systému, uživatelského zpříjemnění a zavedení přímého spojení tam, kde to poptávka vyžaduje. Cílem této práce tedy je zmapovat změny v MHD k 1. 9. 2012, popsat jejich vliv na ekonomické zefektivnění systému a pokusit se odhalit názor veřejného mínění na kvalitu systému PID. K naplnění prvních dvou cílů byla použita výzkumná data, která jednotlivé zájmové skupiny vydaly za účelem zachování transparentnosti v daném oboru. Třetí cíl byl zkoumán dotazníkovou metodou.This thesis examines the current view of users of passenger transport in Prague on its customer quality. The motive of this work is to identify the actual company's image with the personal city and suburban transport. For interest Gross, that provide transport and transport services in Prague, implemented rapid changes in Prague public transport at, especially in order to make the whole system more efficient, more user pleasant and friendly and introduce direct connection, where demand requires. The aim of this work is to map changes in public transport on 1st of September 2012, describe their impact on the economic efficiency of the system and try to discover the view of public opinion on quality of PID system. To achieve the first two objectives were used research data that individual interest groups have issued, in order to maintain transparency in the field. The third objective was studied using with the method of questionnaire.
Klíčová slova:
ekonomická analýza dopravy; spotřebitelský přepravní průzkum; změny v MHD; changes in public transport; customer transport survey; economical analysis of transport
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/36045