Název:
Porovnání Pay per Click systémů na příkladě realizované reklamní kampaně
Překlad názvu:
Compare Pay per Click system implemented in the example of an advertising campaign.
Autoři:
Krejčí, Jiří ; Gála, Libor (vedoucí práce) ; Cerman, Michal (oponent) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2009
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Bakalářská práce představuje reklamu na internetu včetně jejích nejvýznamnějších forem a současných respektive budoucích trendů v tomto reklamním odvětví. Hlavním cílem je porovnat jednotlivé systémy Pay per click na českém internetu z hlediska jejich výkonnosti. Testování PPC systémů autor provádí na reklamní kampani pro společnost Kremo. Tato reklamní kampaň byla spuštěna na třech nejvýznamnějších serverech, které ji na českém internetovém trhu nabízejí, tedy na Google, Seznam a Centrum. Na základě jednotlivých výsledků je zhodnoceno, který z uvedených serverů je pro takovou reklamní kampaň nejlepší.The aim of this thesis is to present advertising on the internet with the main focus on the following questions: what are the most important forms and what are the current and future trends in the advertising business industry. The main objective of this thesis is to compare different systems of Pay per click on the Czech internet in terms of their performance. Testing PPC system, an ad campaign for the company Kremo was created. This ad campaign was run on three major web sites which are available in the Czech internet market. These are Google, Seznam, and Centrum. Based on the results, the author evaluates which of those servers is the best for the campaign.
Klíčová slova:
Internetová reklama; Internetová reklamní kampaň; Kontextová reklama; Pay per click; PPC systém; Contextual advertising; Internet advertising; Internet advertising campaign; Pay per Click; PPC systems
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/20297