Original title: Marketingová strategie pro společnost PRAKAB PRAŽSKÁ KABELOVNA, s.r.o. při uvedení nových výrobků na trh
Translated title: Marketing strategy for the company PRAKAB PRAŽSKÁ KABELOVNA Ltd. while launching new products into the market
Authors: Jirků, Jiřina ; Chylíková, Hana (advisor) ; Ševera, Michal (referee)
Document type: Master’s theses
Year: 2012
Language: cze
Publisher: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstract: [cze] [eng]

Keywords: B2B marketing; Marketing mix 4P; PRAKAB PRAŽSKÁ KABELOVNA Ltd.; Situation analysis; B2B marketing; Marketingový mix 4P; PRAKAB PRAŽSKÁ KABELOVNA, s.r.o.; Situační analýza

Institution: University of Economics, Prague (web)
Document availability information: Available in the digital repository of the University of Economics, Prague.
Original record: http://www.vse.cz/vskp/eid/35940

Permalink: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-162639


The record appears in these collections:
Universities and colleges > Public universities > University of Economics, Prague
Academic theses (ETDs) > Master’s theses
 Record created 2013-11-26, last modified 2022-03-03


No fulltext
  • Export as DC, NUŠL, RIS
  • Share