Název:
Marketingová strategie pro společnost PRAKAB PRAŽSKÁ KABELOVNA, s.r.o. při uvedení nových výrobků na trh
Překlad názvu:
Marketing strategy for the company PRAKAB PRAŽSKÁ KABELOVNA Ltd. while launching new products into the market
Autoři:
Jirků, Jiřina ; Chylíková, Hana (vedoucí práce) ; Ševera, Michal (oponent) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2012
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Tato diplomová práce se zabývá marketingovou strategií pro společnost PRAKAB PRAŽSKÁ KABELOVNA, s.r.o. a její nové výrobky -- kabely PRAFlaGuard SPF -- párový, PRAFlaGuard SPF -- čtyřkový a PRAFlaDur SP. Práce je rozdělena do tří hlavních kapitol. První kapitola obsahuje teoretické vymezení B2B marketingu a hlavní rozdíly mezi B2B a B2C trhem. Druhá kapitola seznamuje se společností PRAKAB PRAŽSKÁ KABELOVNA, s.r.o., její historií, strukturou, produktovým portfoliem a novými kabely. Třetí kapitola se již zabývá samotnou marketingovou strategií a je rozčleněna na dvě podkapitoly - Situační analýza českého trhu a Marketingový mix.This diploma thesis deals with a marketing strategy for the company PRAKAB PRAŽSKÁ KABELOVNA Ltd. and new products -- cables PRAFlaGuard SPF -- pair, PRAFlaGuard SPF -- XN and PRAFlaDur SP. The thesis is divided into three main chapters. The first chapter describes the theory of B2B marketing and shows main differences between B2B and B2C market. The second chapter presents the company PRAKAB PRAŽSKÁ KABELOVNA Ltd. -- history, structure, product portfolio and new cables. The third chapter deals with a marketing strategy and is divided into two subchapters -- Situation analysis and Marketing mix.
Klíčová slova:
B2B marketing; Marketingový mix 4P; PRAKAB PRAŽSKÁ KABELOVNA, s.r.o.; Situační analýza; B2B marketing; Marketing mix 4P; PRAKAB PRAŽSKÁ KABELOVNA Ltd.; Situation analysis
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/35940