Název:
Ocenění podniku IKEA Česká republika, s.r.o.
Překlad názvu:
Valuation of IKEA Česká republika, s.r.o.
Autoři:
Walica, Michal ; Kislingerová, Eva (vedoucí práce) ; Boukal, Petr (oponent) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2012
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Dnešní dynamická doba vyžaduje dostatek kvalitních informací pro správné rozhodování. Jedním ze zdrojů může být ocenění podniku, které je výsledkem komplexního hodnocení okolí podniku a jeho činnosti z mnoha úhlů. Informace získané procesem ocenění mohou být využity nejen k efektivnímu řízení hodnoty podniku. Cílem práce je zhodnocení okolí podniku, trhu, na kterém podniká a analyzování jeho možností do budoucna. Na základě historických dat bude zpracována strategická a finanční analýza a tato data budou využita k určení hodnoty podniku s využitím výnosové metody. Výstupem budou informace cenné jako doporučení pro management společnosti, které budou moci využít také investoři. Výsledkem práce je zhodnocení historického vývoje, současné situace, potenciálu a předpověď vývoje do budoucna. Finálním výstupem je zjištěná hodnota podniku.Today's dynamic period requires sufficient amount of high-quality information to make right decision. Valuation of a company may be one of the sources. It is a result of complex valuation of a company and its activity from different points of view. Information gained during the process valuation can be used to effective management of a company, too. The main aim of this thesis is to evaluate the company's environment, the market where the business runs as well as the analyses its future possibilities. Following historic data, strategic and financial analyses will be carried out and these results will serve for company value determination, using the yield method. Gained information will be valuable as far as company's management as well as investors are concerned. The result lies in historical progression, contemporary situation, potential and future prediction valuation. Recognized company's value will serve as the final output.
Klíčová slova:
finanční analýza; generátory hodnoty; Ocenění podniku; strategická analýza; vážené náklady na kapitál; výnosová metoda; financial analysis; strategic analysis; Valuation of a company; value generators; weighted average capital costs; yield method
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/35923