Original title:
Identification of best practices for customer satisfaction at Skoda Auto, a.s.
Translated title:
Identification of best practices for customer satisfaction at Skoda Auto, a.s.
Authors:
Gomboš, Peter ; Lukeš, Martin (advisor) ; Karásková, Jana (referee) Document type: Master’s theses
Year:
2013
Language:
eng Publisher:
Vysoká škola ekonomická v Praze Abstract:
[eng][cze] Customer satisfaction is one of the hot topics also for a successfull Czech car producer ŠKODA AUTO a.s. This diploma thesis titled: Identification of best practices for customer satisfaction at ŠKODA AUTO a.s., analyses customer satisfaction management of sales and evaluates the applicability of proposed improvement process measurements.Zákaznická spokojenost je důležité téma i pro úspešného českého výrobce automobilů ŠKODA AUTO a.s. Diplomová práce s názvem Identification of best practices for customer satisfaction at Skoda Auto, a.s. analyzuje management zákaznické spokojenosti s prodejním servisem a ověřuje použitelnost navrhovaných zlepšení existujícich procesů.
Keywords:
best practices; customer satisfaction; sales; ŠKODA AUTO; osvědčené postupy; prodej; zákaznícka spokojenost; ŠKODA AUTO
Institution: University of Economics, Prague
(web)
Document availability information: Available in the digital repository of the University of Economics, Prague. Original record: http://www.vse.cz/vskp/eid/35888