Název:
Ocenění společnosti Robert Bosch, spol. s.r.o.
Překlad názvu:
Evaluation of Robert Bosch spol. s.r.o.
Autoři:
Novák, Josef ; Scholleová, Hana (vedoucí práce) ; Šmelhaus, Marek (oponent) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2012
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Předmět práce je ocenění jednoho ze závodů největšího subdodavatele automobilových komponentů. Cílem práce je určit hodnotu společnosti Robert Bosch spol. s.r.o. k 1. 1. 2013 pro management podniku, který chce nadále tuto hodnotu řídit ve smyslu maximálního naplňování základního cíle vlastníků. Ocenění je založeno na datech z veřejně dostupných zdrojů, hlavně informacích z výročních zpráv. Tato data byla několikrát konzultována se zaměstnanci podniku. V teoretické části je nejprve vysvětlen postup při oceňování a podrobněji rozebrány některé kroky. V praktické části je provedeno seznámení s podnikem a prostředím, ve kterém se pohybuje. V rámci ocenění je zpracována finanční a strategická analýza. Ocenění bylo provedeno na základě výnosových metod, a to metodou diskontovaných peněžních toků a diskontované přidané hodnoty.Subject of the thesis is evaluation one of the plants of the biggest subcontractor of automotive components. The main goal of the thesis is to determine the enterprise value of Robert Bosch spol. s.r.o for the company management who wants to manage this value in terms of maximum fulfillment of the basic objectives of company owners. The value of the company refers to January 1. 2013. Evaluation is based on publicly available sources, mainly on informations from the annual reports. This data was consulted with employees of the company. In the theoretical part of the thesis, the process of evaluation is explained and some of the steps are examined in detail. In the practical part, introducing with the company and the business environment is made. Within the evaluation, financial and strategical analysis is prepared. The eavulation is based on yielding methods, method of discounted free cash flow and discounted economic value added.
Klíčová slova:
Hodnota podniku; Oceňování; Robert Bosch; Enterprise value; Evaluation; Robert Bosch
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/35866