Název: Využití retromarketingu pro inovaci produktů firmy
Překlad názvu: Using Retromarketing for Firm's Products Innovation
Autoři: Kotousová, Štěpánka ; Hesková, Marie (vedoucí práce)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2011
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: Inovace v marketingu; Marketingové trendy; Retromarketing; Innovations in Marketing; Marketing trends; Retromarketing

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/35861

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-162560


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2013-11-26, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet