Original title:
Využití retromarketingu pro inovaci produktů firmy
Translated title:
Using Retromarketing for Firm's Products Innovation
Authors:
Kotousová, Štěpánka ; Hesková, Marie (advisor) Document type: Master’s theses
Year:
2011
Language:
cze Publisher:
Vysoká škola ekonomická v Praze Abstract:
[cze][eng] V diplomové práci naleznete veškeré potřebné informace týkající se nového marketingového směru zvaného retromarketing, jeho aplikaci a možnosti využití pro inovaci vybraných produktů. Práce si klade za cíl seznámit s vlastnostmi, které patří k retromarketingu. Ty, které při jeho aplikaci nesmí být opomenuty ani pozměněny. V jakých případech je možné tento druh marketingu využít. Mezi další cíle práce patří seznámit čtenáře s důležitostí a smyslem inovace.In this dissertation you can find necessary information related to the new marketing style called retromarketing. Application and possibilities of product inovation. In addition, this work has couple of main aims means acquainted with properties of retromarketing and what should not be forgotten or change during it's application. And which case is possible to use this kind of marketing. Other aim of education of this work is understand the meaning of inovation.
Keywords:
Innovations in Marketing; Marketing trends; Retromarketing; Inovace v marketingu; Marketingové trendy; Retromarketing
Institution: University of Economics, Prague
(web)
Document availability information: Available in the digital repository of the University of Economics, Prague. Original record: http://www.vse.cz/vskp/eid/35861